فاطرنوشت

خرید بک لینک
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

هیچ چیز مثل یک زیارت ناگهانی حال آدمی را خوب نمی کنه... خدایا شکرت

پ.ن: حق این بود که برویم حضوری بخاطر سفر اربعین از امام رضا(ع) تشکر کنیم

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: راهی شدم زیارت,راهی برای چاق شدم, نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:56

زندگی بر گردن افتادست یاران چارہ چیست؟

چند روزی ھر چه باداباد باید زیستن

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: زندگی زیباست,زندگی چیست,زندگی چت, نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

این چند روز خیلی بهم سخت گذشت...

گاهی روزها و ساعت ها خیلی سخت و تلخ و نفس گیر میگذره

اینقدری که من این چند روز با خودم کلنجار رفتم... به اندازه چندسال روحم خسته شد

از آدم های دور و برم دلگیرم و دلخور

هرچند میدونم مثل همه اتفاق های همیشه، بعد از چند روز همه چی را فراموش میکنم

بازم یادم میره که چی شد ...

پ.ن: خدا را شکر میکنم که میتونم این روزهای تلخ را فراموش کنم... همین

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: فراموشی,فراموشی رمز جیمیل,فراموشی رمز ایمیل, نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود...

هر که معشوقه بر انگیخت گوارایش باد
دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود...؟!

#یغما_گلرویی

یک پاییز دیگر از عمرمان گذشت...

این پاییز با خودش اتفاق های تلخ و شیرین زیادی داشت... شاید این خاطره ها تا همیشه توی ذهن من جاودانه باقی بماند!

خدایا بخاطر همه نعمت هایت شکر...

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

بالاخره زمستان سال 95 هم شروع شدالبته به نسبت سال های قبل این زمستان پر از بچه هایی هستش که کم کم دارند به دنیا میانو زمستان را گرم ِ گرم می کنندخیلی حال و حوصله ندارمباید این پایان نامه را تا چند ماه دیگه تمام کنم و یه نفسی بکشمنه این که این یک سال خیلی درس خوانده باشم ها....ولی همین فشار عصبی ناشی از پایان نامه آدم را خسته میکنهدلم میخواد این زمستان سرد با این پایان نامه باهم تموم بشهپ.ن: برام دعا کنید... فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

فالمان هرچه باشد
باشد !

حالمان را دریاب...

#محمد_علی_بهمنی

من خودم شخصا خیلی اهل فال گرفتن نیستم

ولی در حد یه سرگرمی دورهمی هم دیشب فال نگرفتیم

شاید با چند خط شعر آخرین روز پاییزمان شیرین تر طی می شد

پ.ن: بی حوصله ام حافظ جان... برایم کمی شعر بخوان

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: thg faucets,thg sports,thg stock, نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

ساعت تقریبا نزدیک 2 بعدازظهر

و من در حال نوشیدن یک هات چاکلت داغ

میدونم اصلا وقت مناسبی برای چنین نوشیدنی نیست

ولی اینقدر احساس سرما کردم که باید یه چیز داغ میخوردم

چایی هم دلم نمیخواست

پ.ن: انگار توی بدن من هم زمستان سرک کشیده!

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: نوشیدنی داغ,نوشیدنی داغ به عربی,نوشیدنی داغ با شیر, نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

گاهی دقیقا همون جایی که فکر میکنی داری درست رفتار میکنی

داری اشتباه میکنی

یه کم به خودت، به اطرافیانت فرصت بده

شاید با کمی صبوری همه چیز بهتر پیش رفت...

گاهی دلم میگیره...

چون اشتباه برداشت میکنم... اشتباه قضاوت میکنم... اشتباه احساس میکنم...

این اشتباه ها حالم را بد میکنه

پ.ن: به کمی تنهایی نیاز دارم!

فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: اشتباه,اشتباهات علمی قرآن,اشتباه خوب, نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

عصر جمعه را باید با یه ابتکار و خلاقیت جدید طی کنمغروب جمعه به اندازه تمام دلتنگی های آدم، دلگیر و غم دارهامروز فکر کردم که یه کیک جدید درست کنمخودم کیک سیب را دوست دارم البته به سبک پای سیب که قبلا هم درست کرده بودمولی این بار با یه دستور جدید، کیک سیب و دارچین درست کردمبرای دفعه اول خوب بود و میشد بهش نمره قبولی دادعطر سیب و دارچین فضای خانه را گرفته و از اون دلگیری جمعه دیگه خبری نیستمنتظرم تا همسر از سر کار بیاد و کیک را تست کنهپ.ن: دنیای زنانه چقدر کوچک است و ناشناخته که با پختن یک کیک، زیر و زبر می شود... حالم کمی بهتر شده... همین! فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: کیک سیب,کیک سیب و دارچین,کیک سیب و دارچین شف طیبه, نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

آدموقتی حالش به میزان پر بودن حسابش وابسته استیعنی خوب نیستخدا را شکر حال مون هیچ وقت به حساب بانکی مون وابسته نبودهامیدوارم هیچ وقت هم وابسته نشهولی گاهی حال مون به فرهنگ، به جامعه، به سیاست و به چیزهایی شبیه این وابسته بودهگاهی فکر میکنم دغدغه هامون هنوز توی دوران دانشجویی مون مونده و قرار نیست مثل خودمون بزرگ بشهو خدا را بخاطر همین دغدغه ها شکر میکنمپ.ن: خدایا روزی را برامون مقدر نکن که بیخیال اوضاع جامعه و اطراف مون بتونیم زندگی کنیم... بی شک همه در مقابل جامعه ای که زندگی میکنیم، مسئولیم!پ.ن: خدایا ما را شرمنده امام زمان مان و شرمنده شهدایی که برای سرپا شدن این نظام خون دادند، نکن فاطرنوشت...

ما را در سایت فاطرنوشت دنبال می‌کنید

برچسب: phg stock,phg energy,phg stock price, نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 8:55

صفحه بندی